zaterdag 13 juli 2013

voorjaar 2013 avondjurk lang een schouder beading draperen side draperen parel roze jurken online

voorjaar 2013 avondjurk lang een schouder beading draperen side draperen parel roze jurken online
silhouet: mantel / kolom
hals: een schouder
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, draperen, side draperen
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon
getoond kleur: parel roze
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
netto gewicht: 1,5 kg
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
notes: beading kleur zal zo worden afgebeeld ongeacht welke kleur jurk je bestelling
collecties: lente 2013, prom 2013 http://www.aimeblake.nl/avondjurken
bestellen en fit: ik bestelde de jurk in goud en was onzeker over welke maat te krijgen want ik was tussen twee maten. een online associate deed me vertellen dat meestal dansende koningin (de maker van de jurk) maakt jurken die kleine lopen, maar toen ik bestelde de grootte boven mijn past de jurk was erg groot. de matentabel voor deze jurk is vrij nauwkeurig! :) kleur: de kleur op de foto is een beetje meer helder en levendig. de kleur van de werkelijke gouden jurk is niet erg verschillend. (persoonlijk vind ik de kleur die ik eigenlijk beter ontvangen) kwaliteit: de jurk is prachtig. het heeft een zijden backlay stof met een kanten vel behaaglijk erboven. de jurk kwam ook met een zijden sjaal arm (ik weet niet de naam, sorry.) de sjaal is ook goud. algemeen: tevreden, maar het hebben van de jurk veranderd vanwege mijn misorder :) VAN: avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten